07 aprilie 2009

Profeţiile omului cărunt

via Pipera

- Că e numai începutul. Acum sunt fericit, nu mai suntem pe locul I la amenzi de la CNA, alţii ne servesc drept paratrăsnet. Antenele, care m-au copiat cel mai mult, sunt campioane. Aşa că-mi pot vedea liniştit de ale mele, o mie de Magda Ciumac stau să apară.

dintr-un interviu dat de Dan Diaconescu în Evenimentul Zilei.

Numai gândul şi mă spărie. Stau şi mă uit la circul de la televizor şi nu înţeleg cum nu îşi dau seama politicieni sau moderatori respectabili, cum toată această mizerie nu îi face decât să decadă în derizoriu.

Nu e ca şi cum Gigi ar avea ceva de pierdut, sau susţinătorii săi, dacă tot e vorba. Nu cred că îşi făcea cineva iluzii în privinţa lui Giovanni sau a lui Turcu. Dar din partea lui Răzvan Dumitrescu sau Prelipceanu mă aşteptam la mai mult. Când se vor linişti apele, îşi vor da seama că au picat de proşti.

Apropo de ştirea asta

CAZUL BECALI LA CNA: Moderatorii TV nu îşi fac datoria. OTV, Antena 3 şi Realitatea TV au fost amendate

PS. multe poţi să spui despre viaţa publică în România, dar un lucru nu poţi să îl negi, toate se leagă la un moment dat, mai devreme sau mai târziu.