02 iulie 2009

Pygmalionul mizeriei umane

Dan Diaconescu ar trebui să îşi treacă titlul ăsta pe cartea de vizită. Am citit zilele trecute că unul din aşii lui din mânecă, pentru rebranduirea OTV-ului, va fi o emisiune prezentată de către Ramona Bădescu şi Pepe. Adevărul este că am avut ceva emoţii când Diaconescu a anunţat la Guvernatorul* despre relansarea, cu vedete mari, emisiuni grandioase etc (apropo, emisiunea este una dintre cele mai cenuşii emisiuni, se pare că talk-show-ul este o specie pe cale de dispariţie, în faţa arenelor de gladiatori de plus, de la Antena 3 sau Realitatea TV). Mă cam luase cu fiori reci pe şira spinării, dar dacă Bădescu este vedeta lui surpriză, atunci e totul ok, se poate întoarce în vizuina lui. Adevărul este că toate schimbările de format, conţinut şi actori de pe micul ecran, mi-au cam dezechilibrat scara valorilor, iar secenariul în care oameni pe care îi consideram normali la cap se vor duce la OTV, nu mi se mai părea de domeniul imposibilui. Slavă Domnului că nu e aşa!

cotrobăiam prin YouTube după Karl Malden, şi am dat peste bijuteria asta cu Bette Davis, Richard Pryor şi Johnny Carson. Sincer, regret că nu sunt mai bătrân, că nu sunt american, să că nu am prins perioada lui Carson, probabil că aş fi avut o altă părere despre televiziune.

__________________________

*dacă o să îl mai plimbe mult pe la televiziuni pe Diaconescu, precum pe maimuţica de la circul Globus, chiar o să ajungem să credem că este un model de succes în televiziune.