29 martie 2011

ce-i mai vulgar?

două televiziuni care au alunecat pe panta propagandei deşănţate renunţând până şi la ultimele urme palide de obiectivitate jurnalistică, sau asta?

RObotzi_S01_Ep09_Gin I CreativeMonkeyz_25_03_2011131

Swearing has become more common—Melissa Leo even swore at the Oscars!—and what’s more, the phenomenon is now running the risk of devaluing swear words. Yet this phenomenon is as predictable as it is harmless. If actors like Melissa Leo were not erupting with profanity at the Oscars, it is that which would require analysis. And what makes it so hard for us to see it this way is, of all things, modernity.

sursa Swearing In. Are curse words becoming more common?

Acum câteva săptămâni, în timpul interviurilor corporatiste, cineva din interior mi-a spus că au de gând să facă şi să dreagă nişte oareşce campanii, sticăre etc. cu roboţeii. Aşa şi ar trebui, sper că fiecare publisher are un om însărcinat cu adunarea statisticilor halucinante pe care le colectează în fiecare săptămână Mo şi Foca. Dacă nu, paguba lor.

Bag mâna în foc că mulţi au suspinat după o colaborare cu ei, dar s-au oprit din cauza limbajului. Ar trebui să nu mai fie aşa de pudici, mai ales că dacă mă uit la ultimele reclame, de exemplu cea cu brânza topită, vulgaritatea gratuită este ultima problemă a telalilor (apud. Florin Dumitrescu) români.

Şi dacă mai aveţi încă dubii, puteţi să meditaţi pe marginea întrebării de la început.