30 martie 2012

ce-a vrut să zică poetul

Să te ferească Dumnezeu să-ncerci să-nţelegi ceva zilele ăstea din declaraţiile oamenilor politici. Ia ascultaţi acilea!

Ponta a declarat, vineri, în legătură cu eventualii primari PDL sau candidaţi care vor veni alături de USL că "sunt o mulţime de pedelişti care nu vor fi primiţi niciodată în USL".

zice Ponta. După care, continuă mai jos

"Flutur, Falcă, Udrea sau Anastase n-au ce căuta în USL. Şi pe plan local la fel. Frunzăverde, Piedone, n-au venit decât să candideze şi oamenii îi vor vota sau nu (s.m.)", a spus Ponta.

Eu înţeleg că am o deficienţă serioasă de cafea în sistem, alături de una şi mai serioasă de gramatică română, dar întreb şi eu. Voi ce înţelegeţi din povestea de mai sus? Eu am înţeles aşa, noi nu-i primim, dar dacă oamenii-i votează, atunci sunt oricînd bineveniţi.

Ori Ponta tocmai s-a contrazis singur, ori jurnalistul n-a transcris bine mesajul.

Oricum, rezultatul este acelaşi. Cu cît ne apropiem mai mult de alegerile din iunie, devenim din ce în ce mai turmentaţi. Multă sănătate şi spor la votare, hîc!