25 martie 2012

primus

Ştiu ce ar spune toată lumea. Că Primus mai are şi alte piese, în afară de Tommy şi Jerry. Dar nu pot să-mi scot din cap momentul în care am auzit pentru prima dată Tommy The Cat, pe Superchannel la Dragoş, cînd ne pregăteam să mergem la şcoală, prin clasa a şaptea.

Nu sunt multe scenele care mi s-au întipărit definitiv, dar asta-i una dintre ele cu siguranţă. Îmi aduc aminte că am fost hipnotizat aproape instantaneu de sunetul basului iar la sfîrşitul clipului (pe vremea aia, tot ce ascultai se memora automat, pentru că nu se ştia cînd vei avea a doua oară şansa să asculţi) în minte-mi ronţăia un singur gînd, cum să fac rost de mai multă muzica ca asta ....

Iar după Some Kind Of Monster, nu pot să nu zîmbesc la cum ar fi arătat And Justice For All cu Les. Iar dacă e să joc rolul de pensionar chiţibuşar pînă la capăt, aş zice că dacă-i aduceau şi pe Primus la Rock The City, anul ăsta, atunci ar fi fost cel mai tare festival din România, de la Skip Rock '95 încoace!

Şi nu uitaţi, Primus sucks!