23 decembrie 2013

obiectul de activitate al Enel

dispare din cînd în cînd de la Clinceni. Vara pentru că sunt aparate de aer condiţionat, iarna pentru că sunt aparate de încălzire. În principiu, e vina oamenilor că destabilizează reţeaua ...
Am tot respectul pentru rapiditatea cu care mi-au răspuns cei de la Enel Sharing Romania, dar răspunsul lor arată în toată splendoarea goliciunea souşial midiei atunci cînd e vai de cap. Cînd serviciile tale sunt mizerabile, şi da, cînd tu ştii că ai probleme cu reţeaua de ani de zile (şi nu doar într-un anotimp, ci în toate patru!) rezolvi o pană de curent în jumătate de zi, în condiţiile în care mulţi oameni depind de curent pentru alimentarea cu apă şi încălzire, au copii mici etc. =  servicii mizerabile.

Aş putea să zic tot felul de tîmpenii absolut îndreptăţite cu privire la calitatea serviciilor şi felul în care înţeleg să se ocupe de clienţii lor, dar nu e frumos să dai în cineva care e jos. Şi eu, şi ei ştim că n-am unde să mă duc, în cazul în care aş vrea să-mi schimb furnizorul de energie electrică.

Dacă se simte cineva de la Enel nedreptăţit, să-mi spună de cîte ori au înregistrat ei pene de curent în Clinceni, anul acesta. Nu le cere nimeni trei de nouă, dar măcar unul şi tot ar fi ceva. După cum spuneam şi pe Twitter, nu m-ar deranja dacă cineva de la ei ar veni şi mi-ar spune, uite, un an de zile trebuie să plăteşti atît, pentru că reţeaua, pitong etc. Dar nimănui nu-i tremură degetul pe imprimanta de facturi Enel. Viaţa merge înainte.

Ştiu mulţi oameni care dacă ar vedea o sobă, ar mustăci ca la un veceu în curte, semn de înapoiere. Încearcă să le spui asta celor care stau în Clinceni (sau Chiajna, unde-i şi mai rău). Dacă eşti client Enel, soba s-ar putea să fie cel mai bun prieten al tău.