08 mai 2014

Cîteva întrebări pentru Costi Rogozanu

  • De ce „Mihăieş e neo-nazist” spus de prim-ministrul unei ţări nu merită nici o văicăreală?
  • Care este legătura între „cazul” Adrian Marino şi discuţia despre declaraţiile lui Ponta? A fost Adrian Marino anti-român, fascist, neo-nazist? Ori a fost membru în PSD?
  • Care este în realitate „ecuaţia”?
  • Care sunt consecinţele reale, palpabile „atacului în haită” practicat de Liiceanu, Mihăieş, Pleşu, Patapievici?
  • Chiar este egal un articol în Dilema împotriva lui Adrian Marino cu amenzile încasate de A3 în toţi anii ăştia? Are Dilema o putere mai mare decît televiziunea lui Dan Voiculescu?
  • În ce fel este o delaţiune, faptul că Adrian Marino a colaborat cu Securitatea?

şi în final, contrafactual, dar orişicît,

  • Ce părere credeţi că ar fi avut Adrian Marino despre Mihai Gîdea, A3, Ponta? Cum ar fi reacţionat la declaraţia lui Ponta referitoare la fascismul, anti-românismul şi neo-nazismul lui Mircea Mihăieş?

Nu mă interesează să fac apologia nimănui, nu am tabere sau parti-prisuri, am încercat să iau de la toată lumea ce este mai util pentru mine. Sunt un egoist. Am citit şi cărţile lui Adrian Marino, cu aceeaşi plăcere pe care le-am citit şi pe cele ale lui Mircea Mihăieş, Vladimir Tismăneanu sau Horia-Roman Patapievici. Sunt un anonim, pe care nu dă nimeni doi bani.

Dar chiar dacă nu-mi răspundeţi, trebuie să recunoaşteţi că întrebările sunt pertinente.

apropos de asta