20 august 2007

Berea romaneasca s-a incalzit de la atata publicitate proasta.

Gand la gand cu bucurie!

Ieri nu am mai reusit sa evit reclamele regulamentare de la televizor si mi-am dat seama [prea tarziu se pare] de inepuizabilele surse de originalitate ale publicitatii in Romania. In plus, Alexandrescu ofera inca cateva situatii cel putin penibile pentru publicitarii romani.

Cu rezerva ca nu sunt mare specialist in publicitate, singura mea autoritate este cea oferita de statutul de consumator reticent [oare cati bani pierzi pentru job-ul asta, stau si ma intreb], oare nu ar fi fost mai bine sa apara toate in deschiderea festivalului Anonimul, ca mici adagio-uri romanesti la filmului lui Al Gore (pana la urma nu e filmul lui, ce mai incolo si incoace!)

Imi aduc aminte de o discutie mai veche, despre astfel de cazuri in care nu se stie foarte bine ce a fost mai intati, oul sau gaina. Poate nici nu are rost, dar cred ca efectele asemanarilor dintre campanii, nu sunt foarte magulitoare la adresa autorilor. Insa, nu pot sa nu ma intreb daca exista cineva in cadrul agentiilor, care sa fie preocupat daca a mai aparut ceva de genul acesta inainte de a lansa reclama?

Cu speranta in gand ca nu am tavalit prea mult gramatica romana
va salut

Baiatu'! O bere rece, te rog!












UPDATE

Iata un exemplu mult mai de la obraz, referitor la cat de original poti sa fii daca iti incordezi muschii, oferit de Linux Journal:

varianta 1.0

varianta 2.0
via Valleywagg

iar pentru amatorii de umor, incercati aici