25 octombrie 2007

Am cravata mea ... trebuie sa o sterg de praf


Bucurenci: Chemare tovărăşească


Se pare ca la 18 ani dupa ce am pierdut sansa de a mai fi UTC-ist [acum au 18 ani cei ce nu au fost in viata lor pionieri] se mai inregistreaza o strigare pentru cine nu a predat recuzita la timp.

Ce vremuri, ce caractere! Imi aduc aminte cum participam cu sarg si drag la Valentele Pasiunii/Un fel de Cantarea Romaniei pentru amatori si la alte concursuri ale Epocii de Aur. O data s-a intamplat ca am luat mentiune, in clasa a IV-a. Acum pot sa va spun ca meritam cel putin locul II. Stiam numele de la toate platformele petroliere din Marea Neagra, inclusiv cati kilometri are Canalul Dunare-Marea Neagra.

Anyway, cine se simte inca insufletit de cravata sa poate sa trimita un mail la larevedere@muzeultaranuluiroman.ro sau Siminei Bădică la siminarb@gmail.com pentru mai multe detalii.