02 noiembrie 2007

In absentia ...

UPDATE: pentru cei ce ajung aici cautand Cata 66, alias Club Privat [Stirbei, langa DNA], acesta se numeste de ceva vreme LA CATALIN, si tot de ceva vreme s-a mutat pe strada Grigore Raducanu, nr. 5, Sector 1, langa Primaria Sectorului I de pe Banu Manta. Am atasat si o harta, pentru ca nu am gasit in alta parte si este destul de greu de ajuns din prima



Pentru mai multe detalii puteti verifica pe
Metropotam sau pe De-a Valma. Ori puteti sa cititi acest articol din Ziarul Financiar. Pe cand o recenzie in Papa Bun, domnu' Cristi Roman precum si o functie de search pe papa bun.




In lipsa de inspiratie, dar si pentru ca mi s-a facut o foame monstru, va recomand acest post de mare sensibilitate. Mi s-a facut dor de Cata 66, chiar asa care s-a mai dus pe acolo de curand? Maine merg si eu sa alimentez.

Nu merg la ACCENT. Din pacate. Imi luasem pana si fuji-ul cu mine. Asta este, alta data. Pana una alta, imi este foame.