05 noiembrie 2007

Jivina Comedie!

Mi-a ajuns! Nu vreau sa imi cer scuze fata de nimeni. Ce treaba am eu cu ce s-a intamplat in Italia. Cred ca Realitatea joaca un joc foarte periculos, in care pusul cenusii in cap si auto-culpabilizarea sunt ridicate la nivel de virtuti. Ce vina am eu pentru tot lantul slabiciunilor din cazul lui Mailat sau cum l-o chema. In primul rand, daca tot l-au condamnat pentru talharie, nu trebuiau sa il gratieze, daca tot si-a batut un cui in cap, nu trebuiau sa ii dea drumul in libertate, daca tot i-au dat drumul in Italia, macar puteau sa isi dea demisia. Ce treaba am eu cu angajatii tampiti din sistemul de stat? Pe filiera asta, pot sa ma faca vinovat si de disparitia musculitelor de otet din vinul de masa. La naiba cu ei. Nu am de ce sa imi cer scuze fata de italieni sau de altcineva. O sa imi cer scuze cand vreau eu, nu cand vrea o televiziune ce se transforma pe zi ce trece intr-un post gretos de lacrimogen.

Romani din toate tarile, vedeti-va de treaba! Furati, munciti, violati, faceti ce vreti. E treaba voastra. Sincer, nu imi pasa nici daca plecati la capsuni, sau la Premiile MTV, unde nu v-ar fi rusine sa va dati rotunzi cu clipul de doi lei, copiat din arhiva VH1, cu o melodie in care zdrangane chitara ca sa se auda clapa.

In final, nu ma pot abtine sa nu pomenesc aceasta memorabila fraza, a unei adevarate Vittoria Lipan, mama acestui nenorocit, care declara pentru o televiziune romaneasca: "Nu e adevarat doamna, ca nu poate el face asa ceva, nu omor. Ca eu stiu ce am crescut la usa (sic)!" Pai da, normal, dar tu nu te-ai gandit ce facea el in noptile ale geroase de ianuarie la usa?

La urma urmelor, inainte de a ne scuza fata de italieni, noi ar cam trebui sa ne scuzam in fata noastra pentru 18 ani tembeli.


UPDATE: pentru alti anonimi scandalizati de o reactie normala, recomand Eu nu sunt Mailat!!!!!!!!!!! de Sever Voinescu.