Oare cati dintre noi consumatorii, si-ar risca blazonul de sobrietate si ar inclina catre aplicatii software pentru business, bazate pe sex appeal? Cand ne jucam si cand vorbim serios? Ma intreb daca nu cumva the thin red line s-a estompat. Daca e sa ne luam dupa explozia de aplicatii web 2.0, 2.5, 3.0 suntem cu un pas mai aproape de a integra businessul in viata de zi cu zi, incercand sa il facem mai prietenos. Si din cand in cand apar astfel de controverse, unde Michael Krigsman il aduce pe picioarele pe pamant pe Scoble, pentru a fi contracarat de Nicholas Carr. Din ultimul post al lui Krigsman se pare ca disputa este departe de a fi incheiata.
OK, o sa spuna Orbitoru ca iarasi ma bag unde nu imi fierbe oala, dar ca sa revin la prima propozitie, impresia mea este ca inainte de a fi utilizatori de aplicatii tip business, suntem cu totii consumatori individuali de twitter si digg. Dar am ajuns la disputa dintre ou si gaina, iar puiul nu mai zboara. Sau ma rog, a cedat locul porcului de Craciun.
OK, o sa spuna Orbitoru ca iarasi ma bag unde nu imi fierbe oala, dar ca sa revin la prima propozitie, impresia mea este ca inainte de a fi utilizatori de aplicatii tip business, suntem cu totii consumatori individuali de twitter si digg. Dar am ajuns la disputa dintre ou si gaina, iar puiul nu mai zboara. Sau ma rog, a cedat locul porcului de Craciun.