09 iulie 2013

Unde se duc absolvenţii de la Bolintineanu

Azi treceam pe lîngă blocul Junior şi am văzut cum un echipaj de poliţie a oprit în dreptul a trei puşti care stăteau în fund pe bordură (de obicei, spală parbrize în zonă) în dreptul trecerii de pietoni, după care au dat drumul la sirenă.

Prima dată am crezut că vor să facă dreapta, spre tribunal şi au confundat claxonul cu sirena. Dar cînd l-am văzut pe şoferul ras în cap că rîdea cu gura pînă la urechi, mi-am dat seama că sursele de umor în Poliţia Română sunt puţine şi scumpe la minte.

Maşina avea numărul MAI27189, pentru cei interesaţi de astfel de apucături ale oamenilor legii claxonului.

Şi mai trist mi se pare că nu i-a dus capul că dacă sperie bieţii copii cu sirena lor, s-ar putea ca unul să o ia pe contrasens (ceea ce s-a şi întîmplat), riscînd să fie călcat de maşini (puţin a lipsit, maşinile care veneau din partea opusă aveau verde).

Dar cui îi pasă de nişte bieţi absolvenţi de Bolintineanu ...?