28 noiembrie 2008

Câteva precizări

Este vorba despre câteva precizări cu privire la motivul pentru care m-am reapucat de scris pe blog.

fară o ordine anume,

  • designul rămâne acesta, până îmi dau seama cum să îl fac şi mai spartan, sorry Orbitoru, dar va trebui să citeşti pagină cu pagină, asta bineînteles dacă ai chef ...
  • regula principală, un singur post pe pagină
  • scriu cu diacritice, pentru a încerca să arăt un pic de respect pentru cine îşi pierde vremea pe aici, să dau un semn ca nu arunc literele cu găleata, ci încerc să îmi aleg cuvintele. Uneori mai inspirat, alteori nu, important este să înregistrez un progres.
  • nu am mai scris, pentru că am vrut să arăt că nu m-a interesat în nici un moment, să îmi fac reclamă în modul grosolan, în care a încercat nea caisă să pară, acum jumătate de an. Nu ştiţi despre ce este vorba? Citiţi aici.