30 august 2010

mineritul piaristic

apropo de asta:
Am o întrebare: e o avere mai mică sau mai mare decît cea cheltuită de Coca Cola ca să-i asigure lui CTP o săptămînă de vis la Olimpiada de la Sidney? Deplasarea aia a fost mai deontologică? De ce?

Mi-aş dori ca domnul Morar să nu mă considere atât de tălâmb şi să mă lase să îmi dau seama singur ce este relevant şi ce nu. Nu mă interesează cine si cum l-a dus la olimpiadă pe CTP, pentru simplul fapt ca nu este relevat pentru discuţia de faţa.

Dar am fost un bou mai devreme. Nu mi-am dat seama că de fapt, toţi ziariştii plecaţi pe urma lui Peter Jackson, nu au fost invitaţi în calitatea lor de ziarişti, ci de piarişti. Ce vă miraţi, credeaţi că există numai piariste? Aflaţi de la Link Associates ca există un program de reconversie profesională, probabil că în ton cu îndemnul la greva, din grupul Realitatea-Caţavencu.

rosia montana

sursa lista: Pagina de media 

OK, înapoi la aurul nostru. Spune domnul Morar că a dat curs invitaţiei deoarece era interesat de subiect. Dacă era interesat putea să meargă şi singur, una la mână. Nu cred că asta era problema, nu pot sa mă documentez, că nu m-a invitat RMGC acolo. În plus, nu văd ce mare gheşeft au făcut domnii de la RMGC invitând persoane care de mai multe ori s-au declarat deschis în favoarea proiectului minier. Prin urmare, nu pe ei trebuiau să îi convingă.

Altă bubă. Chiar crede cineva că m-aş lua după domnul Tatulici, când vine vorba de cianuri şi alte chestii grele? Nu că nu ar fi şi domnul Tatulici expert în nişte chestii grele, dar din alt domeniu. Tot respectul pentru domnul Hurezeanu, dar nu dau doi bani pe părerea lui în ceea ce priveşte exploatările miniere. Cozma are întâietate. Şi la urma urmei, mi-a cerut mie cineva părerea? Am eu acţiuni în treaba asta, vine cineva să îmi ceară mie voie? Nu. Bineînţeles. Cum normal ar fi să nu le ceară nici lor voie.

Dar e bine că astfel de lucruri. Altfel, trăiam mult şi bine în confuzie şi îi consideram în continuare doar nişte bieţi jurnalişti şi le negam calităţile de piarişti, de lobbişti sau mai ştiu eu cine îi mai cheamă în viitor. Chiar aşa, propun ca data viitoare să se meargă tot în grup, cine ştie, poate obţin şi discount.